Slipa sovsten

Idag tog jag och jum-jum en rejäl sovmorgon. Vakndade vid halvtolv av att Katta ringde, annars hade vi nog sovit en bra tag till. Dags att gå upp tyckte vi och gick ut på en liten promenad. Nu ska jag äta sallad och sedan börja fixa mig till jobbet. Jag är hela slut på kvällarna vill jag lova. Jag som bara är van att jobba mina helger jobbar nu varje dag än så länge. Idag sitter jag i kassan från fyra till stängning. Kaffe är mitt knep, annars skulle jag somna på jobbet tror jag, och det vill man ju inte. Efter våra jobb så ser det ut ungefär såhär att Jim går och lägger sig vid nio på kvällen och somnar på än gång, själv tvingar jag mig själv att hålla ögonen öppna. Antingen kollar jag tv eller läser min bok. Men somnar också relativt tidigt. Kul va? Äsch snart kommer vi in i vår rutin och får ha en sovtid som är senare än tio. Idag får Jim hålla sig vaken iaf eftersom han vid sju ska ta hand om Jum-Jums privatträning själv. Hoppas att han kommer ihåg vad Stina har lärt honom och kan säga det till mig ikväll när han hämtar mig efter jobbet.

Nu ska jag fixa och trixa lite här hemma och få liv i jum-jum. Han sover somnade på än gång igen efter att vi kom hem från promenixen. Men han ska få sova för han var sjuk igår och spydde massor. Stackars!

Puss Daniella
p.s kom precis på att det är löning idag.
Det kommer ju vara massor på jobbet :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback