Snart är det onsdag =)

Nu börjar jag bli riktigt nervös inför imorgon. Jag vill så gärna ha det här jobbet. Jag vill ha det så mycket att det sprätter i kroppen! Hela dagen imorgon kommer vara rolig =) Pappa hämtar mig hemma i mariekäll vid kvart i tio typ. Han lämnar mig utanför Rizzo så jag garanerat kommer i tid. När jag är klar där promenixar jag till mammas jobb som inte alls är långt bort. Äter lunch med henne ute på stan och kanske lyckas jag flörta till mig lite shopping. Sen kommer jag spendera hela dagen uppe hos mamma på hennes jobb. Hon har fixat en data bredvid henne så jag kan sitta och blogga och roa mig underdagen. Längtar efter fruktskålarna och varm choklad från kaffemaskinen. När Jim slutar jobbet så kommer han och hämtar mig. Kan det bli bättre? Längtar =) Tur att jag börjar bli friskare så jag kan ge ett bra intryck imorgon, men vi har ett stort problem. Ett i-lands problem, men ändå ett stort problem! Vad ska jag ha på mig? HJÄLP!!!


Puss Daniella

Kommentarer
Postat av: Syster

Det kommer att gå jätte bra, du behöver inte oroa dig! du fixar det här!

2009-02-11 @ 10:40:14
URL: http://sannabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback