Toppen Tisdag

När jag tänker tillbaka på dagen så inser jag att det har varit en jäkligt bra dag! Var på en intervjuv på förmiddagen som gick super bra, ska som sagt jobba där torsdag, fredag och måndag och om jag trivs och känner att det är något jag vill jobba med så skriver vi kontrakt då. Men det är klart att det inte bara är roligt i det hela, jag måste ju sluta på accent då
:( Gud va sorgligt! Men jag måste se det ekonimiskt. Måste ha ett heltidsjobb! Kan ju alltid vara kul med nya utmaningar men korsejisses vad jag kommer sakna alla. Usch va jobbigt! Måste se det positiva i det här. Kul med nya människor och nya utmaningar. Jaja men efter att jag var klar på willys så åkte jag ut till viksberg och åt lunch och kollade våra bästa år. Efter det åkte jag och jum-jum hem och direkt när jag satt mig ner i soffan så frågade emelie om jag ville komma dit på fika. OFCOURSE! (stavas de så???) Så jag och jum-jum gick en långis promenad till henne och hade en super mysig eftermiddag. Vid fem kom Jim och hämtade oss för då kom ha hem från jobbet. Skönt att han slapp jobba över idag, då får vi mer tid till varandra =)  Helt enkelt har det varit sjuhelvetes bra dag!

Imorgon kommer det också vara skit kul! Jag ska vara ute i viksberg hela dagen, själv. Ska vara hundvakt. Kul =)

Puss Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback