Uppdatering

Nu sitter jag här med en kopp varm chocklad. Mätt och belåten vill jag lova, åt hur mycket god mat som helst så nu tror jag att jag kommer spricka. Efter lunchen så gick vi en runda på stadens gator. Lyckades komma tillbaka till kontoret med en bok och en fin svart spetströja. Man tackar man tackar. Dessutom tänkte jag ta en runda på drottninggatan i eftermiddag och glutta runt lite. Plånboken strejkar men åååhhh va det finns så mycket fina nya vårsaker. Vi får väl se vad som följer med hem.

Nu till intervjuvn. Det gick jätte bra men det var tydligen massor med folk som har sökt. Tror det var 25 stycken till en och samma tjänst typ. Korse jisses! Känns som det viktigaste var att jag känner mig nöjd och inte kommer på massa saker i efterhand som jag borde ha sagt som jag glömt. Under vecka 9 får jag svar så nu ska jag gå runt och vara nervös inför de i två veckor. Puuuh!

Puss Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback