Energi boost

Gud så skönt, nu mår jag bra igen. Huvudvärken och illamåendet är som bortblåst och kvar finns en liten frisk Daniella =) Har precis städat klart och diskat vår disk. Hatar att diska men eftersom våran diskmaskin är trasig så är jag ju så illa tvungen. Tur att pappa kommer och kollar på maskinen idag, hoppas han får igång den. Skönt att ha det fräscht här hemma, älskar den här lägenheten då. Så fina golv (har sånt där båtgolv om ni vet vad de är) i hela lägenheten förutom vardagsrummet där de är parket. Kom just på att jag inte har lagt upp några bilder på lägenheten men jag kan ju inte fotta så bra, det ser bara fult ut när jag gör de. Jag ritar upp den istället så får ni använda fantasin =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså ni är ju ite speciellt lätta att få tag på måste jag säga, så får väl skriva här då. JIM RING MIG! // ADAM

2009-02-04 @ 22:57:51
Postat av: daniella

Hehe jaa jag såg att du hade ringt på min mobil, fattade att du ville nå jimpa. Han jobbar hela dagarna och kan inte snacka i mobilen då. Säger till honom att han ska ringa dig imorgon när han får tid :P

2009-02-04 @ 23:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback