Världens bästa idé =)

Ojojoj nu var det länge sen jag skrev känns det som! Nya jobbet går superbra, är bara väldigt förvånad över hur anorlunda kundkretsen är. PÅ Accent är alla kunder jätte trevligt, men på willys finns det vissa som är riktigt troll. Juste har förästen kommit på en super bra grej! Var 3:e vecka ligger mina 5 timmar på helgen MEN jag ska kolla om Bea kan fixa så dom ligger vid halv fem på kvällen och till stängning. Vet ni vad det betyder gott folk? JAG BEHÖVER INTE SLUTA PÅ ACCENT =)=)=)=)=)=) Vart så jäkla glad när jag kom på den här iden. Willys slänger ju liksom klockan nio och accent klockan fyra! Sen kommer jag ha inbokade dagar i veckan på Willys men dom dagarna jag är ledig är det först till kvarn. Smart va? Jag är så glad! På måndag ska jag komma till jobbet en halvtimme tidigare och skriva kontrakt och fixa och trixa med schemat. Så jäkla skönt för jag vill verkligen inte lämna mitt älsklingsjobb på accenten, åååhh va jag är glad =) Nu till något annat, eller nja annat och annat, fortfarande jobb tjaffs. Idag skulle jag sluta klockan 12, toppen tänkte jag för då hinner jag städa hemma tills imorgon när det är öppethus hos oss 15-18. Men icke sa nicke! Fick jobba över till halv fyra för att det var så mycket. Kul att jag behövs och alltid bra med extra pengar =)

Snart kommer Jimpa hem från jobbet. Då är det bums in i duschen för honom för sen ska vi åka raka vägen uipp till mamma där det ska ätas superb middag och drickas vin. Sanna och hennes kompis Johanna ska också vara där. Kul! Pax för att Jim får köra hem ;)

Hoppas ni får en toppen kväll för det ska jag ha!

Puss Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback