Fasiken

Jaha mejlet som jag har väntat på  kom aldrig och drömmen om radhuset gick upp i rök. Kommer fler chanser säger Jim i ett försök att peppa mig. Yeah yeah, men det var ju så perfekt. Aja nästa gång kanske....

Idag ska jag ringa och boka tid för instruktion på gymmet åt mig och Jim. Ska dit på fredag. Super mysigt gym som jag hoppas att ingen får nys om. Skönt att vara själva. Hemlig destination. Där ska jag träna mig snygg inför sommaren. Tänkte peppa som satiken innan helgen eftersom jag ska vistas i bikini på lördag men jag gav upp rätt fort och sätter upp ett litet längre mål. Kändes bäst så, hehe. Håll tummarna!

Nej nu ska jag ta mig i kragen och uträtta dagens ärenden. Vi får höras senare helt enkelt.

Puss Daniella


Jum-Jum 1,5 kg

Jum-Jum 17,4 kg...tiden går fort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback