Grattis Tom 21 år =)

Jaha då har jag precis varit på lunchrast och gjort av med lite pengar. Har köpt pressent till Tom som fyller 21 idag och även en pressent till Sanna som fyller 18 den 7:e februari. Hoppas dom blir nöjda =) Unnade mig själv ett par rosa jeans från h&m, kostade ynka 200 kr så det passade plånboken ganska bra.

Ikväll plockar Jim upp mig efter jobbet och efter de bär det av till Viksberg där Tom ska firas. Ska äta tårta, mmm. Nu kan jag göra det utan att få dåligtsamvete för jag vet att jag tränar bort den imorgon på gymmet. Smart assssssss ;) Ska även kolla om han har fixat ner några bra filmer som jag och jimpa kan glo på ikväll. Åh det är så himmla mysigt hemma nu. Kliniskt rent, fint fruktfat och massa massa massa ljus. Älskar våran lägenhet och jag älskar min nya lilla familj. Jim, jum-jum, charlie och sigge. Lööööv. Uscanemej va jag känner mig känslomässigt laddad idag, på¨ett bra sätt. Känns som att jag skuttar runt på moln. Slår vad om att mitt hjärta kommer banka massor när Emelie tjippar förbi jobbet idag efter sin fika med mea och sara. Lycklig =)

Back to work.
Puss Daniella

Kommentarer
Postat av: syster

Jag blir nog jätte glad =)

2009-01-28 @ 22:55:24
URL: http://sannabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback