Hey hoe, lets goooo

Nej nu får jag fan ta tag i den här skiten. Göra min blogg till något kul. Vill få tillbaka blogg feelingen som är som bort blåst. Jag har ju faktiskt lovat att blogga mer så okej rååå.

Vad har hänt sen sist? OJ MASSOR! Julafton, nyår och lite strunt därimellan.
Julafton var super mysigt. Julfrukost hemma hos mig och jim för båda familjerna, kul att vi börjar hålla i några av traditionerna nu. Mammas ögon geggade ihop mot slutet på grund av våran bondgård hemma. Hur som helst fick jag super bra och roliga grejer. Jim och jag fick ihop pengar till en resa. Önsdae oss pressentkort på ticket så nu är det bara fickpengar som vi ska samla ihop. Alla bidrag är välkommna in på mitt konto *host* mamma *host* (skulle skriva pappa också om det var så att han någonsin läste min blogg)
Nyår var också super trevligt. Korse jisses va mycket det var att stå i. Jag och Jim arangerade en liten middag/fest hemma hos oss för nära och kära. Dessvärre kunde inte Jello, Johanna eller Hanni komma, än en gång på grund av vår bondgård här hemma. Hur som helst så var det trevligt, sjöng singstar kollade på raketer och både drack och åt gott. Anton och Sanna var kockar medans jag låg i badet med ett glas vitt, kan det bli bättre. Min underbara syster vet vad jag behöver =) Tolv slaget var nog det mysigaste tolvslaget som har existerat. Åh jag är så kääääär.

Sen har det såklart hänt massa andra saker också, både roliga och sorgliga. Men dom sorgliga känner jag på mig i magen att det kommer gå vägen! Hoppet är det sista som lämnar människan.

Nej nu ska jag snart öppna butiken, smell you later
Puss Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback