Ledig? Njaaaa

Vet inte om det känns som att jag är ledig ännu. Har massor att göra vill jag lova. Måste äta lunch, storstäda, söka jobb, kolla efter bostäder, ringa animalen och kvinnohälsan. Korse jisses! Tur att jag tycker allt sånt är roligt, eller inte städa men resten.

Igår gjorde jag och jim en otrolig grej. Vi gick från mariekäll till viksberg med Jum-Jum. Gud va trött jag var när vi kom fram. Tog ungefär 1 ½ timme men åhh så skönt det var. Helt underbart väder. På kvällen gick vi på bio, såg Eden Lake. Den var helt okej. I helgen vill jag se Twilight, Yes man eller Saw4. Mycket bra filmer på bio nu.

Nej nu ska jag äta viktväktarnas gulashsoppa, mums!

Puss Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback