Sjukling, igen

Jaha bara för att jag är ledig nu så blir jag sjuk. Men hellre det än att sjukskriva sig rån jobbet dock. Igår fick jag en sådan otrolig huvudvärk. Jag var helt borta och Jimpa tvingade mig i säng klockan nio och där somnade jag bumms. Vaknade till vid halv tre och fattade inte vart jag var, jag hade drömt att det var inbrott på jobbet och massa grejer. Gick upp och hittade Jim i soffan där han satt helt outtröttlig. Tror han kom och la sig vid fyra.


Idag hade vi tänkt träna men vet inte om de är så smart. Har tagit alvedon, lagt mig i ett varmt bad så lederna skulle vakan till liv och tagit spruta. På det har jag även varit ute och promenerat med Jum-Jum så jag borde vara fit for fight. Får se hur huvudet känns lite senare.


Snälla mejl kom igen nu...

Puss Daniella

snart är du 18 =)


Kommentarer
Postat av: syster =)

Jaa det göra jag. Fan vad roligt vi ska ha då =) längtar sååå mycket

2009-01-19 @ 10:35:25
URL: http://sannabus.blogg.se/
Postat av: Daniella

tror nästan att jag längtar mer än dig, hehe :) Bestfriends for ever <3<3, hahaha fjolligt =)

2009-01-19 @ 11:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback