Super saturday

Måste bara börja med att säga att gårdagen var superlyckad =) Petra hade gjort massor av god mat, pluggat in drinkar och värmt upp poolen. Vi åt jätte gott, badade väldigt länge och drack sisådär lagom mycket. Synd att jag glömde kameran för det hade blivit roliga bilder. Nästa gång får jag komma ihåg det. Jim hämtade mig och mia vih halv ett (?) tiden, somnade nästan på än gång. Vaknade vid tio tiden imorse och mådde faktiskt superduper, trot eller ej. Gick ut med jum-jum, åy lunch och sedan bar det av till jobbet. Gick bra på jobbet, fixade och trixade lite. Imorgon är jag ledig och då är gymmet som gäller. Ska vara där klockan nio så det blir en toppen start på dagen, efter det ska jimpa klippa sig och sen blir det lång promenix med jum-jum. Längtar =)

Puss Daniella

Kommentarer
Postat av: syster

Åh, jag vill också bada pool :(

2009-01-26 @ 09:11:13
URL: http://sannabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback