Swisch

Gud  va dagarna går fort när man är ledig :O Idag känns det inte som att jag har hunnit med någonting fast att jag har massor att göra. Har städat, sköt upp det igår, men är ändå inte klar eftersom damsugarpåsarna tog slut. TYPISKT! Sen har jag sökt jobb också, vet ni något jobb som ni tror skulle passa mig så skrik till. Känns jätte sorgligt att behöva leta jobb när jag trivs så otroligt mycket på Accent men jag behöver ett fast jobb och inte bara extra. Tyvärr =(

Morgondagen är också fullspäckad. 07.30 ska katterna vara på animalen för att kastreras, har inte vågat tala om det för dom än. Vill ju inte skrämma upp dom små liven. Hehehe. Efter det ska jag vara på kvinno hälsan 10.40. Efter det hämta Jum-Jum så åker vi bumms ut till viksberg för långprommis i skogen och sen på eftermiddagen ska jag hämta katterna och invänta att Jim kommer hem från jobbet. Korse jisses hur skulle jag hinna med ett heltidsjobb? :)

Nu börjar filmen igen som jag glor på. Matte söker husse eller om det var tvärt om :P Nåväl vi hörs imorgon.

Puss Daniella

Kommentarer
Postat av: emelie

Du, testa söka på kungsörnen i järna, hörde att dom behövde folk! o tydligen är det bra betalt också!

2009-01-10 @ 14:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback