syster eller melodifestivalen?

Idag var jag uppe med tuppen kändes det som. 08.15 gick jag ut på en promenix med jum-jum (åhh va hans namn är jobbigt att skriva) och efter det var det bara till att piffa till sig och gå en rask promenad ner på stan till jobbet.

Efter jobbet idag kommer Jimpa och hämtar mig sen blir det raka vägen ut till viksberg där det bjuds på middag. Ska även kolla på Körslaget, final. Heja hanna...Tror jag.. Har inte följt det men är det final måste man ju bara kolla.

Juste vi har även stött på ett problem på sannas födelsedag. MELODIFESTIVALEN BÖRJAR!!!!!!!!!! Vet inte om jag någonsin har missat ett avsnitt av det i hela mitt liv, och nu ännu värre - premiär avsnittet. Hoppas det går i repris på söndag så jag kan mysa framför tv:n och vara bakis =) Måste kolla upp det där....

Åh just nu känner jag mig sådär super kär. Pirr pirr kär. Mysigt! Ville bara stanna kvar i sängen med jim i morse där han låg och gosade. Avis på Jum-Jum som snodde min sovplats istället.

Nej nu ska jag jobba. Hörs senare.
Puss Daniella

Kommentarer
Postat av: sanna claesson

syster eller melodifestivalen? är du dum ihuvudet eller, du har inget val! mupp!

2009-02-02 @ 08:49:47
URL: http://sannabus.blogg.se/
Postat av: Emil Pop

melodifestivalen ?

2009-02-05 @ 17:55:14
URL: http://emilehnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback