Tack mammiiii!

Tror mamma läste mitt förra inlägg och tyckte synd om mig för nyss hörde hon av sig till mig och sa att jag fick shoppa på h&m ´s hemsida på hennes konto. Gud va snäll =) Köpte en klänning som jag ska ha på sannas födelsedag, sen köpte jag två toppar som jag kan ha på jobbet. Jim fick en suoer fin munktröja.

Alle sammans kom ihåg Sannas födelsedag den 7:e februari. Vi ska ut på olearys, troligen. Dessvärre kan vi inte förfesta ihop med dom som vill joina eftersom vi ska ut och äta med hela släkten först. Men dom som vill vara med och fira min lilla lillesyster är varmtvälkommna att göra oss sällskap ute på krogen. Jello, Johanna, Emma, Rille, vad sägs????

Nej nu ska jag väl börja fundera på vad det ska bli för middag. Ska försöka få liv i Jimpa som ligger och sover så sött på soffan. Gullunge <3

Puss Daniella




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback