Tipptopp dag =)

Gud vilken toppen dag måste jag säga. Träningen gick jätte bra, körde på som fan och det gick över förväntan måste jag säga. Jag kan bara föreställa mig vilken träningsvärk jag kommer ha imorgon, hua! Träffade Emelie på stan vid halv två för lite lunch och shopping, väldigt trevligt. Saknat henne! 

Nu sitter jag och kollar på Let´s dance. Laila och Magnus är ju klart bäst. Sen är jag ju ett Isabella fann men hon är dessvärre lite stel i kroppen, men jag håller tummarna =) 

Imorgon är det äntligen lördag. Först ska jag jobba med mia, åhhh va roligt, sen blir det middag + bad hemma hos Petra, åååhhhh ännu roligare. Längtat massor efter imorgon och snart är den här. Jag har nog världens bästa jobbarkompisar, dom får mig verkligen att kännas som en i gänget. Inget skumt för att jag är 19 och endast extra. Kommer vara en sorglig dag då jag tvingas lämna dom. Usch får klump i magen bara jag tänker på de, men än är vi inte där så upp med humöret =)

Hoppas att mamma kommer in med nancys sallad till mig imorgon till lunch ;)

Puss Daniella 

p.s nu ska jag äta rökta räkor + aioli.



vill tillbaka till solen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback