Trevlig fredag

Har haft en jätte bra dag idag, känns som att det har varit måmga sådana på senaste tiden så hoppas det håller i sig. Trevliga dagar är alltid kul =)

Vaknade  Blev väckt relativt tideigt idag av att det ligger tre djur och en jim och fnittrar i sängen. Ganska mysigt men jag var såååå trött. Well well det var bara upp och hoppa. Var på gymmet tjugo över tio och innan det hade vi redan hunnit tanka våran nya bil full och lämnat Jum-Jum ute i viksberg så han fick leka med bamse medans vi tränade. Gick jätte bra på gymmet och har inte lessnat det minsta än. Idag har vi även städa jätte fint här hemma, älskar att komma hem när det är fint och mysigt. Känns otroligt skönt att veta att det verkligen är vår lägenhet nu och att Tom inte kommer flytta tillbaka eftersom han movar till Halmstad med sin johanna. Åh längtar till sommaren då vi kan vara där och hälsa på. Jaja men nu lämnade jag ämnet en anning eller sjuttiofem. Vid fem tiden åkte vår lilla familj upp till stockholm för att avnjuta en otroligt god måltid hemma hos min mammi. Mums säger jag bara, var jätte gott med riktig mat =) (jag har nog inte klarat av att skriva ett enda inlägg utan smileys, beroende, så ha överseende) Kollade även på lets dance och firade Jims nya jobbsom börjar på måndag.

Jim är kvar uppe i stockholm eftersom han ville spendera lite tid med Nenne. Hoppas dom har trevligt, var jätte länge sedan dom sågs! Tror dom är kvar på malins 91:an på söder. Mysigt ställe de där =) Kenta hämtar honom i natt så jag är pigg och fräsch till jobbet imorgon. Schyrre. Nej nu ska jag bädda ner mig i soffan och zappa mellan kanalena tills det är natt natt.

Puss Daniella


världens bästa Claesson´s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback