Undra vem som är den smarta systern?

Claesson säger:

visste du att om du har druckit och cyklar så kan du åka fast för rattfylleri?

Daniella säger:

hehe jaa, heter det inget annat än rattfylla? styr någonting

Claesson säger:

nej det heter rattfylleri

Daniella säger:

aha trodde att det skulle heta något med styr, eftersom man anväder ett styre istället för en ratt. Jooo men jag e nästab säker

Daniella säger:

styrfylla, jepp thats it

Claesson säger:

jag läser ju om det nu mongo

Daniella säger:

ja men jag är säker

Daniella säger:

STYRFYLLA

Daniella säger:

STYRFYLA

Daniella säger:

STYRFYLLA

Daniella säger:

STYRFYLLA

Claesson säger:

"om du har druckit och tar cykeln riskerar du att åka fast för rattfylleri. cykel räknas som ett fordon vilket beryder att det är olagligt att dricka och att cykla ute i trafiken"

Daniella säger:

eller nej föresten de kankse inte heter de...aja men jag hade nästan rätt

Claesson säger:

hahaha

  vs 

Kommentarer
Postat av: Systrer

Ja kära syster vem är smartast? jag röstar ju helt klart på mig själv

2009-01-20 @ 14:37:18
URL: http://sannabus.blogg.se/
Postat av: emelie

hahahaha. cepe!

2009-01-20 @ 19:17:37
Postat av: trine

Nej nej, såhär är det tror jag. Det heter styrfylla, fast egentligen heter det inget alls för man kan inte åka dit för det. Eller alltså, man kan inte åka dit bara för att man cyklar full utan man måste typ orsaka trafikolyckor eller skit för att kunna bli fast för det.. Så som uppfattat det. Så cykla på! ;)

2009-01-22 @ 00:20:25
URL: http://trinepalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback