Bröstsmärtor

Herregud vilken dag :O Tror jag har skrämt slag på alla idag. Det hela började imorse när jag vaknade. Jag hade bröstsmärtor och trode att jag skulle gå under. Ringde mamma och frågade vad jag skulle göra. Jimpa ville åka in till akuten men jag ringde och pratade med telgeakuten (min vårdcentral) och bokade tid där. Efter det skrämde jag upp dom på jobbet och Petra fick åka in och jobba i mitt ställe. Halv två hade jag tid på telgeakuten och fick göra ekg m.m. Skrämande att ligga där med alla sladdar måste jag säga. Efter mycket om och men visade det sig att jag har två inflamerade leder i bröstkorgen. Alltså är det remuatismen som spökar. Så nu är det bara att äta lite extra medicin och vila så är jag fit for fight när jag ska jobba på torsdag. Vart lite skraj, läskigt att det gjorde ont i hjärtat men skönt att veta vad det var för något. Jim va super söt hela tiden, åhhh min lilla älskling <3


Smell you later
Daniella

Kommentarer
Postat av: Jello

Usch vad läskigt! Tur att det inte var ngt värre!

2009-01-15 @ 10:55:16
Postat av: Daniella

Ja vekligen, tänk om jag hade stupat innan jag ens va 20 :O

2009-01-15 @ 18:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback