Utmanad

Vart utmanad av Emma

4 av mina favoritprogram:

- Vänner
- Greys Anathomy
- DH
-Sex and the city

4 saker jag gjorde i går:
- Var i viksberg
- Åt rökta räkor + aioli
- Jobbade
- Mös med min Jim

4 saker jag ser fram emot:
- Att komma i form
- Tills lägenheten är jätte fint städad
- Att Tom flyttar till Halmstad med Johanna, då kan vi åka dit på weekend =)
- En bättre ekonomi

4 favoritrestauranger:
- Minako
- Eagles
- Barollo
- La cantina

4 saker på min önskelista:
- Ny mobil
- Spa weekend
- Resa
- Löshår

4 personer jag utmanar:
- Sanna
- Jello
- Johanna
- Emelie

Kommentarer
Postat av: emelie

JAG HAR REDAN GJORT DEN FÖR I HÅÅÅLVETE!!!;)det gick inte så bra för mig.

2009-01-26 @ 18:22:15
Postat av: syster

Vadå utamanar? ditt lilla vider

2009-01-27 @ 08:51:25
URL: http://sannabus.blogg.se/
Postat av: Angie

Åååh vad jobbigt :P

2009-01-28 @ 11:44:45
URL: http://angelicacarsfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback