Världens bästa gym

Än så länge har dagen varit hur skön som helst. Träningen imorse gick jättebra ochkorsejisses vilken toppenstart på dagen. Jim och jag var helt ensam på gymmet så vi hittade på massa roliga övningar. Kastade pilatesbollen, körde lite step up osv. Skönt när man känner att man kan köra gärnet utan att vara orolig över hur man ser ut när man tar i som tusan. Verkligen en ny start!

Nu är jimpa oh klipper sig. Han kör väl på den vanliga simpson frisyren som vi brukar kalla den. Ser lite rolig ut när den är klar i början men efter en vecka har håret växt ut perfekt. Får se om jag färgar hans hår också tills sannas dag? Ska vänta med att färga mitt tills dess. Får klara mig med den här otroligt snygga utväxten ett tag till.

Imorgon är det dags att jobba. På onsdag ska jag ringa Bea från willys igen och kolla hur det går. På torsdag är det middag hos mamma då kläderna som vi bställt förhoppningsvis har kommit. Sen är det äntligen fredag igen. Va fort veckorna går nu för tiden =) I helgen blir det bio också, får se om sanna vill med. Hoppas!

Puss Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback