12/7-09

Godmorgon =)
Vilken lyckad kväll det var igår! Alla var jättefint utklädda. Johanna och Jellos kläder var underbara, likaså Julias outfit. Camilla var också bra, båda camillorna. Svårt att bestämma ut en vinnare. Ni får se bilder på face som kommer upp imorgon, några enstaka här också kanske. Vid tolv - halv ett tiden tackade jag för mig. Jim följde med mig hem eftersom han tycker att jag inte får gå ute själv på kvällarna, sötnöt! Efter att ha följt med mig hem så sprang han ner på stan för att ta en sista öl med Rille på Olearys, som tydligen var hel dött igår. Är det så att alla han börjat gå på 550 igen? Han kom iaf hem lika fort som han gick nästan. Somnade som stockar båda två. Supekul kväll!!! Tack alla, Jello hoppas du är nöjd =)

Nu ska jag snart öppna dörrarna här. Älskar att vi öppnar 12, ändå så lite folk på stan innan. Var nere här i otroligt god tid idag eftersom jag kom på att jag hade lite tomatsoppa kvar i kylen här nere. Lunch på jobbet innan öppning får fyra av fem toasts!

Hörs senare
Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback