21/7-09

Idag är det en bra dag. Det känner jag enda från tårna ut till fingertopparna. Älskar ni inte den känslan? Jobbet flyter på super bra, slutar om 2½ timme, känns som att jag bara har varit här i 30 minuter typ. Skönt. Är lite halv nervös och en massa förväntansfull inför ikväll. Jim och jag ska nämligen på visning av ett hus som vi kanske ska få hyra. Håll tummarna allesammans! Det kommer troligen att vara massor med folk där som vill hyra det, men tänk om just vi får de. Vi borde ju ha samma chans som vem som helst?! Hoppas hoppas hoppas! Vi hör hemma på landet med ett mysigt hus och en lummig trädgård. Inte i en lägenhet med asfalt överallt. Om det nu finns en Gud där uppe så hoppas jag att han är med oss nu....

Hörs senare
Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback