24/7-09

Åh nu är det äntligen helg och jag är ledig. Nej nu blommar det på tapeterna, som en gamling skulle ha uttryckt sig om den fick veta att jag var ledig en helg. Jag gillar mina nya arbetstider skarpt! Jobb måndag till fredag och ledig på helgen, får njuta ett tag till sen är det tillbaka till det gammla vanliga, men inte ska man klaga för de =)

Jag och jim har bestämmt oss för att ta vara på helgen så imorgon har vi saker planerade hela dagen, slappa grejer men ändå något. På kvällen ska vi iaf äta middag med Tom och Johanna på Eagles och dricka massa rose (jag ska iaf ;P). Har köpt en flaska tills ikväll som Jim och jag skulle mummsa på men ångrade oss och drack läsk istället, sparar oss tills imorgon =)

Har precis fixat lösnaglar, gissa om det här inlägget var svårt att skriva? Jag som är van med mina avbitna skit naglar, hehe.

Hörs imorgon
Daniella


schkååållll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback