5/7-09

Helgen har varit heeelt perfekt! Jobbade både lördag och söndag, behöver jag påpeka att jag älskar mitt jobb? Alla kunder är så trevliga och blir så glada när man hjälper till. Love it!

I fredagskväll var Jim och jag hundvakt åt bamse. Vi var ute i Viksberg och grillade och mös =) I lördags var det inflyttningsfest hos tom och johanna. Lyckat! Jätte trevliga människor och härlig stämning. När folk började prata om utgång vid tolv tiden så kände jag och jim att det fick räcka. Jag skulle ju trots allt jobba dagen efter. Promenerade hem och somnade på en gång. Tack alla för en super kväll <3 (bilder kommer upp på face imorgon)

Nu ska jag kolla film =)
Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback