14/6-09

Hej hej hallå alla läsare =)
Kul att se att ni blir fler och fler. Hoppas och tror att det har något med att göra att jag mobil bloggar och uppdaterar ofta, och att det är kul läsning såklart. Dock inte förra veckan eftersom jag var i Bulgarien. Där var det helt otroligt kul. Har badat i poolen hela dagarna och legat och stekt i 30 graders värme. Brände oss rejält andra dagen så all färg har nog flagnat bort men vad gör de om hundra år. Det hände så mycket roligt som jag inte kan formulera i ord här. Men några höjdpunkter var nog när Jim fick massage som var hel hemsk. Han hade gråten i  halsen hela tiden eftersom att massören var så hårdhänt. HAHAHA snäll födelsedags pressent från mig. Sen hamnade vi i tullen på hemresan. Kom fram fyra poliser till oss och bad oss följa med, ganska spännande faktiskt. Dock var det inte mer spännande än så eftersom det tydligen bara var rutin koll. Men cooolt och lite lagom skraj blev man. Hehe.

Nu är nästa sak att se fram emot midsommar. Ska firas ute i Viksberg =) Tom och Johanna bjuder dit sina vänner och jim och jag våra. Har sagt till dom som jag inte redan har sett eller hört ätr upptagna. Jello, johanna, hanni?? På eller ej? Splitta på en taxi hem så blir det super billigt ;)

Nu, dags för middag
hörs senare
Daniella


Kommentarer
Postat av: Emelie

Mehhhhhhhh. Tack då :(

2009-06-15 @ 11:32:03
Postat av: Daniella

Meeeeh skulle inte du och marre vara "shampoo girls"? Trodde du hade planer. SJÄLKLART SKA DU KOMMA!!!!! =)

2009-06-15 @ 18:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback