15/6-09

Oj vilken sovmorgon vi tog idag, jag och jum-jum. Jim var uppe redan innan sex tiden och skulle iväg till jobbet. Tycker att det är kul att komma tillbaka till vardagen =) Vet inte vad det är med mig men jag är så lycklig. Känner mig nästan spirituelle på något vis. Går runt och ler, tycker att det är kul att gå ut med hunden fast att det regnar och att det är mysigt att städa undan. Tror att det är vetskapen om att det är sommar ute (även om vädret säger annat). Allt blir så mycket roligare. Man blir piggare, kan ta vardagsvinare med vänner, vara ute och promenera och grilla. Mysigt <3

Nu har jag setat här och babblat alldelles för mycket. Dags att göra sig iordning inför jobbet =)

Hörs senare
Daniella
p.s lägger inte upp alla bilder från resan här,
dom ligger uppe på face för er som är intresserade.


vill sola meeeeera.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Veckan gick skitfort. hann inte ens skriva att jag saknade dig. en vecka kändes som två dagar. im so sorry. <3

2009-06-15 @ 11:33:15
Postat av: Daniella

Jaaa den bara swischade förbi, dessutom kunde inte jag sms:a därifrån =( <3

2009-06-15 @ 18:23:13
Postat av: Daniella

Ja veckan bara swischade förbi, dessutom kunde jag inte sms:a därifrån =( <3

2009-06-15 @ 18:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback