1/6-09

Åh nu är det sommar kan jag lova! 1 Juni, underbart väder och svett under armarna - perfekt! Nästan iaf ;) Om ynka 4½ dag åker jag och jim utomlands (om nu någon mot förmodan har missat de) UNDERBART! Känns inte allt så roligt och undebart när de är sommar? Dagarna tar aldrig slut, man kan vara ute och träfa roligt folk. Lägga pengar på uteserveringar och dela på en vinare. Tror jag kommer bli lite sommar alkis...hehe.

Hela helger har varit perfekt. I fredags var jag ju som sagt hos emelie med mea, bella och sara. Kul att träffa alla =) I lördags firade vi Katta ute i Viksberg. Det vart vin, badminton, skratt och robinson final (no coments). Taxi hem och en bra natt sömn. Igår var det jobb med Elin först, kul att lära känna henne innan sommaren. Super duktig är hon! Efter jobbet gick mamma och jag ut och åt middag på Eagles, firade morsdag. Malin jobbade också så det var extra trevligt. Kom hem vid sex, halj sju tiden och då ville Jim hitta på något. Det var bara att traskja ner på stan igen, satte oss på Eagles och drack cider och öl, jim åt. David och Sofie kom ner, kul =) Hon va himla rar, från småland om jag inte minns fel. Spenderade tid med dom i några timmar och sen tog vi en gemensam promenad hem. Perfekt söndag =)

Idag är det jobb mellan 11-19.5. Pappa ska komma ner och köpa en resväska tror jag. Han och Louise åker utomlands dagen efter mig och jim. Kroatien tror jag. Härligt.

Nu ska jag leta fram lite kläder, hörs senare
Daniella Claesson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback