18/6-09

Här sitter en trött Daniella vill jag lova, men Jim säger hela tiden "Inge natt natt innan tolv gumman!". Så det är bara att bita ihop. Ska försöka få honom att läsa ett pakitel (nytt ord för kapitel) ur en ny bok som vi ska börja med. "Snälla pappa, nej!" heter den och jag hoppas verkligen att vi fastnar för den. Det finns nog inget mysigare än att ha högläsning en stund på kvällen innan man släcker. Kanske hjälper mig att somna tidigare också, vore skönt att ha en normal dygnsrytm.

Har målat naglarna, duschat, förbrett köttet och fixat alkohol tills imorgon. Hoppas att det blir så mysigt som jag föreställt mig. Det ryktas om 5 kamp ca 15 nya ansikten så det kan ju inte slå fel. Håller tummarna för att vädret är bra så ska ni se att allt annat flyter på. Måste medge att jag är lite nervös inför alla dessa nya människor, men efter ett glas vin eller två så är jag nog mitt vanliga pratglada jag.

Dags att nattkissa Jum-Jum,
hörs imorgon
Daniella


underbara - älskade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback