21/6-09

Midsommar var helt perfekt! Sill lunchen var super god med super trevliga människor runt om. Tog en nubbe, sen började det smaka skit så jag gick över till rose =) Vid halv fyra tiden gick jim och jag upp till Viksberg där en hel drös redan var samlade. Där vart det 5 kamp och tipspromenad. Jag hade bara ett fel, good girl! Kul med nya människor, eller halv nya. En del har man ju gått skolan med i soldala =) Hur som helst var det en super dag som slutade runt ett - halv två tiden. (Lägger upp bilder på face)

Resten av helgen har varit lugn. Hyrt film och myst igår. Köpte kräftor och rökta räkor till middag. MUMS! Ikväll blir det familjemiddag hemma hos pappa och Louise. Kul att träffa Sanna och Anton igen också.

Nu ska jag öppna butiken, kom ner vetja!
Puss Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback