25/6-09

Åh va det är underbart ute nu!
Har varit och badat med Katta och Kenta, doppat mig 2 gånger i år redan. Har en liten deal med dom att jag är hundvakt nu när dom har semester och vill åka iväg på grejer. Och dom tar jum-jum när både jag ocg jimpa jobbar. Inte mig emot. Jag slipper lägenheten och kan ligga uet och sola, dessutom har dom varit och köpt en pool idag som jag kan svalka mig i. Tycker synd om alla som måste jobba nu när vädret är så bra. Jag måste njuta av det för i juli-augusti jobbar jag häcken av mig och alla andra kommer gotta sig i solen.

Jimpa ringde och talade om att han går från jobbet vid två imorgon. Perfekt för då kommer vi ner på landet tidigt. Tjat, tjat, tjat - men det kommer bli så skönt. Lämna allt här hemma och bara njuta. Knappt några grannar, ingen koll på klockan och inga måsten.

Juste, Mia ringde igår och talade om hur det hade gått på Mistery Shopping. Accent skickar ur låsas kunder som ska kolla hur vi beter oss och om vi frågar om medlemskort, erbjuder fler varor osv. Vi vart med i topp fem i Sverige, fan va bra vi är! Tydligen var det jag och mia som jobbade den dagen - dream team! Grattis till oss!!!

Nu ska jag sätta mig i solen
Daniella


sol, sol, sol (innan studenten -08)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback