3/6-09

Nu är det bara 1½ dag kvar tills vi åker. Vid den här tiden på lördag har vi landat i soliga Bulgarien. Det ska vara 29 grader på lördag och 30 på söndag, mer vet jag inte. Tror jag aldrig har varit i sån värme förut. Eller joo, kanske i Egypten. Men åh så skönt det ska bli. Härligt att det är piss väder här hemma också. Bra tajming =)

Idag ska jag klippa klorna på alla djuren och borsta dom så sanna slipper ntänka på det när hon bor här under veckan. Ska även bädda rent och plocka i och ur diskmaskinen. Sen är all städning klar - underbart! Sen har vi bara det värsta kvar, packningen. Eller det sla bli ganska kul men jag är så sjukt dålig på att packa. Har tre klänningar för varje kväll eftersom jag inte vet vad jag ska ha på mig osv. Jim brukar rensa den när jag är klar så jag ska klara 20 kg gränsen. Ska göra mitt bästa i år =)

Hörs senare
Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback