5/6-09

Åh herregud va nervös jag är! Jag vet inte inför vad, eller resan såklart men jag tror ju inte att vi kommer störta och kola liksom. Jag är sjuhelvetes skraj helt enkelt. Låg och vred och vände på mig i sängen i 30 minuter sen gav jag upp och nu sitter jag här. Väskorna är packade och allt är klappat och klart. Nu måste jag bara städa av lite eftersom det är ett bombnedslag här hemma igen. Vet inte hur vi lyckas...suck.

Idag ska jag jobba med Mia och Elin. Elin tog studenten igår så jag hoppas att hon är helt slutkörd, moahahaha. Nej usch nu var jag taskig =) Jag har redan varnat henne att jag komer vara nipprig idag. Efter jobbet ska jag och jim ut till viksberg för att fira honom. Han fyller nämligen 20 när vi är i bulgarien. Ikväll firas han med föräldrar och svärföräldrar, vin och middag. Mysigt. Vi kommer sova där ute ikväll eftersom Kenta kör oss vid 04.00 på lördag morgon.

Nu ska jag städa, hörs senare =)

Puss Daniella
p.s Sanna det finns
mysigheter i kylen till dig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback