10/3-09

Korse jisses vilken morgon, hör den negativa klangen i det hela. Kunde inte somna om i morse efter att Jim hade åkt till jobbet, 06.00. Jag kände paniken haggla över mig, så mycket som måste göras. Känns inte som att vi har någon som helst fritid. När jag är ledig så storstädar jag, håller på med djuren och förbreder mat och ändå finns det grejer som man känner att man borde göra men varken hinner eller har energi till. Saker som att ta hand om sig själv, hinna gå långpromenader varje dag med hunden och bara ro om varandra existerar inte och det känner jag dåligt samvete över. Har vi tagit oss vatten över huvudet med alla djur? Borde vi bara satsa på oss själva istället? När jag är ledig vill jag spendera tid med vänner men det hinns inte med och det känns piss. När den här paniken tog över hela kroppen så ringde jag Jim med gråt i halsen. Stakars kille som försöker ta sig helskinnat till jobbet i ovädret och nu får han en panikslagen flickvän i örat klockan 06.15. Tur att jag ringde honom! Älskar hans sätt att lugna ner mig i dessa situationer. Efter 20 minuter i telefonen så har vi kommit på en lösning. Den får ni se snart....

Puss Daniella 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback