17/3-09

Fy satan vilken äklig mat. Hittade en pastasås i skafriet och fixade och trixade lite och jag trodde verkligen att det skulle bli bra. Jag gjorde mycket också, jim ska ju äta när han kommer hem. Jag hällde upp på min tallrik, satte mig skönt i soffan och var redo att börja äta. Så fort pastan nuddade tungan viste jag att jag hade misslyckats. Jag slängde hela tallriken med mat och drack en stor mängd med vatten för att få bort smaken. Nu väntar jag på att jim ska komma hem. Självklart har jag inte talat om för honom om mitt stora misslyckande för jag vill inte missa hans min när han hugger in. HAHAHAHA! Jag skulle ju kunna ringa honom och be han att köpa med något hem till oss båda men de här vill jag inte missa. Kul =)

Daniella Claesson


Kommentarer
Postat av: Sanna

Du är en sjuk människa som behöver hjälp!!

2009-03-17 @ 22:33:51
URL: http://sannabus.blogg.se/
Postat av: Daniella

hahaha neeehheee du :P

2009-03-17 @ 23:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback