27/3-09

Usch jag har ont i huvudet, kan bero på att jag inte orkade fixa någon lunch idag. Ångrar mig nu vill jag lova, men jag var varken hungrig eller sugen på någonting. Beror på medicinerna. Ganska bra bantningsmetod men vore skönt att slippa huvudvärken på eftermiddagarna. Ska försöka slumra en stund så jag är pigg tills ikväll. Det bjuds på middag hemma hos pappa och louise. Åh va mysigt det ska bli. Jag ser alltid fram emot dom här kvällarna. God mat, massa fräsch sallad, snacks och vin. Kan de blir bättre? Har en riktig familje helg den här helgen. Imorgon är det ju high school musikal med sanna och efter det middag med mamma. Va kul de ska bli. I love my family <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback