28/3-09

Godmorgon alle sammans!
Är det inte en underbar dag idag? Vädret är väl lagom skit tråkigt men annars så är allt tipptopp. Jag ska jobba, se musikal och äta god mat och dricka massa gott vin. Ja det är en underbar dag. Ska försöka fota så mycket jag kan, har inte tagit bilder med sanna på länge. Nej nu ska jag klä på mig och bege mig ner till jobbet.

Juste blev bjuden på bröllop igår. Kenneth och Helene ska gifta sig ute på ekerö den 23 maj. Sen är det övernattning där. Pappa har bokat en stuga till mig och sanna och antar att dom har en stuga i närheten. Mysigt! Hur som helst ska jag jobba både lördag och söndag så ska försöka byta bort lördagen med Mia eller Petra och kolla med Lucia idag om hon kan ta söndag den 24 maj. Håller tummarna för att det löser sig! Inte varje dag man får gå på bröllop, och dessutom en känd hockey spelares bröllop ;)

Hörs senare, under lunch eller imorgonbitti.
Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback