29/3-09

Godkväll allihoppa!
Åh va roligt det var igår. En helt perfekt kväll. High school musical var super bra, maten var jätte god och sällskapet var underbart. Har tagit massa roliga bilder men jag hittar inte kamerasladden nu så jag får ladda upp dom senare. Lägger upp dom på face, det tar sån otroligt lång tid att ladda upp bilder på blogg.se.

Var uppe med tuppen imorse. Kenta kom hit tidigt med frukost och började fixa och dona i vardagsrummet. Jag fick skjuts ner till jobbet av jimpa och när jag kom hem igen så var redan den första väggen tapetserad. Skönt =) Allt blir nog klart på onsdag skulle jag tro. Det kommer bli så fint! Mina vänner få se det på fredag vid åtta. Kul!! Nu ska jag och jimpa kolla film. Vi hörs imorgon på förmiddagen, jag jobbar från ett.

Puss Daniella



Mamma, det var den här bilden vi pratade om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback