31/3-09

Fan va jobbigt det är när man har vänt på dygnet. Jag har lyckats halvt med det här. Jag har alltid varit en kvällsmänniska, älskar långa sovmorgnar och mysiga långa nätter. Men nu har det fan gått överstyr. Klockan är tolv snart och jag är inte de minsta trött. Och när jag väl går och lägger mig så vrider och vänder jag mig i minst en timme innan jag slumrar till. Jobbigt! Nej det här måste jag göra något åt. Det värsta är ju att Jimpa smnar vid halv tio tiden och då vill jag verkligen inte somna, alla bra tv program är ju då liksom. Om jag skulle lägga mig vid tio eller halv elva så har ju han redan somnat och jag får ändå vara vaken helt själv, då kan man ju lika gärna sitta uppe och glo på tv. Nej nu får jag komma på någon lösning...fort.

p.s passa er så ni inte blir lurade imorgon, första april!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback