Cirkus

Herre gud vilken cirkus det är här hemma. Jag har precis insett att jag har gjort ett stort mistag idag. Jag klippte klorna, badade och kammade alla djuren efter att jag hade storstädat. KORKAT! Får väl dra en extra runda med dammsugaren här igen sen. Vart chockad när jag höll på med djuren. Dom tycker om vatten alla tre. Jum-Jum hoppar i och ur badkaret själv, katterna kurrar när jag håller på med dom och kloklippningen gick toppen. Katterna är förstås inte lika förtjusta i vatten som jum-jum men det var inga som helst problem. Trodde jag skulle vara sönder riven och blöda överallt men icke sa nicke. Gick hur bra som helst. Så kul att fixa och dona med dom tre. Nu håller vi tummrna för att dom inte ska fälla lika mycket och hoppas att det nya shampoot fungerar. Just nu springer alla tre runt som galningar och halkar runt, ska försöka lugna ner jum-jum och få han att ligga still på en stor handduk tills han torkar.

Hörs senare
Puss Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback