Fullfart framåt

Idag är det en sån där rolig dag när man har mycket planerat. Började redan klockan sju när alarmet gick av på mobilen. Upp ur sängen och dra på sig lite kläder. Väkte Jum-Jum, gav honom frukost sen ut på en promenix. När vi kom hem igen sprang han in i sovrummet och la sig i sängen och kollade på mig som om att jag var dum i huvudet som hade väkt honom så här tidigt. Han somnade inom tre minuter typ. Jag tog bussen ner till jobbet för ett personalmöte och en himla god frukost. Var mysigt att bara sitta alla fyra och prata. Mötet gick iaf bra, pratade budget och timmar. Nu har jag kommit hem igen och hunnit vara ute på en till promenad med Jum-Jum. Det är inget som är sönderbitet här hemma och alla katter lever så jag antar att dom har sovit. Om en timme ska jag och Jum-Jum gå ner till Jello och äta lunch. Ska vara där vid halv ett så lika bra att gå i tid. Det negativa med hanhund är att han ska lukta överallt så det tar aölltid mycket längre tid att gå till saker med honom. Men det kommer försvinna när vi kastrerar honom så det är ju skönt. Jello är även hundvakt idag åt en liten terrier som heter Melvin och är åtta månader (bara en månad äldre än jum-jum). Jum-Jum som älskar andra hundar, och nu även någon som är lika gammal och inte så mycket mindre i storlek än honom. Det kan ju inte bli annat än lyckat. Skönt att ingen av dom är könsmogna ännu. Ska bli så kul. Efter det kommer det bli en skön och lugn eftermiddag, jumis kommer vara trött och jag kan slappa framför tv:n ett tag. Jim ska försöka sluta i tid, men vet ju hur det brukar bli. Bara han är hemma till klockan sju för då ska vi ha hundträning med Stina. Längtar =) Nu ska jag ta en kopp kaffe, drack inget till frukosten.

Puss Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback