Fullrulle

Nu är jag klar med alla ärenden, fort gick det också! Viste precis vad jag skulle ha så jag små joggade nästan runt hela stan, måste ha sätt ut som en stressad smurf. En knallblå jacka + en kort Daniella = smurf! Mindre lyckat =) När jag öppnade i morse så kom emelie och sara (?) in men hela dagistruppen. Dom skulle leka lite på stan och åka buss. Gud va man var lättroad när man var liten. Vi ska iaf ses ikväll och det ska bli så kul!!! Längtar efter att se hennes lilla vovve. Påtal om hundar så kom det in en jätte söt hund i butiken. Egentligen får man inte ha hundar inne i butiken men jag säger aldrig det till kunderna som har söta hundar, haha diskriminering mot fula hundar, men herregud. Dom små och söta får vara här inne för dom är en fröjd för ögat =) Åhh den va såååå fin. Lena satte sig ner och gullade med den, sött!

Vi hörs senare
Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback