funderingar

Jag känner mig lite snurrig för tillfället gällande flytt eller inte flytt. Vi var ju i mariefred och kollade runt osv. Det som var så konstigt var att både jim och jag var helt inställda på att flytta och tyckte att det skulle bli sjukt kul. Men när vi promenerade runt där i "staden" så kändes det helt fel. Staden var död. Vet inte vad vi hade förväntat oss, kanske mer stad, mer affärer och mer folk. Vi bestämde oss snabbt för att det här var inte vi. Något måste ju vara fel om båda gör en sån totalomvändning. Det är absolut en fin sommarstad men vi ska bo där på vintern också. Nu när det har gått några dagar och Graflunds har hört av sig via mejl om flera lägenheter så börjar man ju fundera igen. Ska vi? Vill vi? Vågar vi? Jag måste komma ur den här bubblan, vi kom ju fram till att vi inte trivdes där. Vi har det ju sjukt bra här i södertälje också. Äsch vi stannar här, spar pengar och köper oss ett hus ute i viksberg. Jepp, så får det bli. Men tänk om....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback