Girly girl

Vilken händelserik morgon. När jag vaknade gick jag och jum-jum ut i solskenet för en lång promenad. Nu börjar det äntligen bli vår och jag riktigt känner hur det spritter i hela kroppen. När vi kom hem så bäddade jag sängen och började fixa och dona lite och just då hörde jag hur diskmaskinen började låta väldigt skumt. Jag gick ut i köket och försökte få bukt på de men rätt som det var så bara sprutade det ut vatten ur den. Hela köksgolvet var fullt. Halvt panikslagen så ringer jag kenta ihop om lite hjälp och goda råd. Det visade sig att han och tom var nere på stan och jobbade så dom kom upp hit illakvikt. Skönt med snälla svärföräldrar som ställer upp i vått och tort, vått i det här fallet. Dom höll på ett tag och sen huxflux var den fixad. Vet inte riktigt vad som var fel men nu funkar den igen. Tänk om jag kunde vara sådär händig. Innerstinne är jag nog det men ibland är det skönt att få vara en riktig tjej som tycker att det är äckligt med diskvatten och inte vill få skrynkliga fingertoppar.

Daniella Claesson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback