Hoppas dagen går fort....

Jim tatuerade sig inte igår. Tom hade packa ner grejerna längst bak i bilen i n kartong. Jävla lyckos för Jim eftersom han inte vågade bli klar. Men herregud han kan ju inte gå runt och låta det stå "Tillber" på ryggen för att han inte vågar fortsätta och sätta dit ett g. Dessutom är bara halva ifylld. Haha, lustigt när man tänker på de=)

Igår var det också sista gången vi träffar Tom på ett bra tag. Han tar ju sitt pick och pack och flyttar idag. Johanna hade städat och fixat i lägenheten igår så det går nog ändå ganska fort att komma i ordning där nere. Känner att det är dom två som har inperarat mig och jim lite till att leta lägenheter utanför den här skit stan. Ska hur som helst försöka åka ner till dom någongång under april månad innan alla semestrar drar igång på jobbet. Kul!

Nu vet jag inte vad jag ska göra mer idag. Jag har städat och gått långis med hunden. Jag längtar tills halv ett för då slutar emelie och då ska troligen hon och silas komma hit på fika. Mysigt! Vid tre slutar Jello, kanske hon och Julia också vill komma förbi här en stund då? Fullt hus - roligt! När Jim kommer hem ska vå åka ut till Mariefred och kolla in staden lite. Leta upp lägenheten så vi hittar rätt imorgon och promenera lite på stadensgator. Mysigt! Ikväll ska vi vara hundvakt ute i viksberg. Ska hålla Bamse sällskap eftersom katta jobbar och tom och kenta är i halmstad. Juste heter det Halmsta eller Halmstad??? Man säger ju halmsta men man skriver väl halmstad? Får ta reda på de ;)

Hörs senare
Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback