Inredning

Vi ska göra om här hemma. Tyvär saknar jag inspiration när det gäller färger och möbler just nu, brukar alltid ha en massa ideer men nu - nada. Ska kolla på massor av tapeter imorgon. Vi ska börja med vardagsrummet eftersom att Tom kommer riva ner sladdar och sånt  till flytten så kommer det se ut som ett helvete så det är lika bra att börja där inne. Vill ha ett roligt, häftigt vardagsrum men vill ändå inte tröttna på det för fort. Vi vill ha färg för just nu är det vitt överallt med en och annan fondvägg. Om jag känner oss rätt så lär vi ju välja tapeter till hela lägenheten imorgon, vi är så jäkla inpulsiva och vill ha allt klart nu nu nu! Hoppas vi kommer på några roliga lösningar imorgon. Jim vill göra en bar i vardagsrummet, vet inte vad jag känner för den idén igentligen. Kommer vi ens använda den? Tycker inte ens att vi dricker så mycket och nu huxflux ska vi göra en värsting bar i vardagsrummet. Nja får se om jag lyckas övertyga honom om att det är en dålig idé. Kanska kan mötas i mitten någonstans...får se hur det här slutar.

Puss Daniella

Kommentarer
Postat av: syster

roligt att göra om, jag vill också!

2009-03-03 @ 08:38:44
URL: http://sannabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback