Magsjuk

Det var nog inte biverkningar trots allt. Jag har spytt och sprungit på toa om varanat, inte trevligt. Idag har jag sovit nästan hela dagen, jum-jum också. Skönt som tusiken! Mår inte lika illa längre ,nu känner jag mig bara väldigt matt och yrslig, kroppen är väl helt tom. Har fått i mig lite dofilus fil och lite jordgubar idag och har även drukigt avslagen cola. Försöker få i mig lite av sånt som är bra för magen helt enkelt. Får se hur länge jag får behålla de. Tur att Jim kommer hem tidigt idag eftersom han har sista jobbet i brunnsäng. Jag hatar att vara själv när jag är sjuk och dessutom tar jim så bra hand om mig när jag är dålig. Guld värd <3

Nu ska jag kolla klar på oprah.
Puss Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback