Mammas lilla duktiga kille milleeee

Åh just nu är jag en riktigt glad och stolt mamma! Var precis ute och tränade Jum-Jum, gud va duktig han är och man märker skillnad dag för dag. Igår var det en mindre bra dag när det gäller träning men det vägde upp dagens träning. Han gick så fint bredvid min vänstra sida och drog inte det minsta. Ska ut och köra lite till med honom senare för nu har han däckat i soffan. Åh va glad jag blir när man ser att all träning ger färdighet.

Kollade föresten runt lite utbildningar och har nog kommit fram till att jag inte är redo än. Får ta en funderare igen efter sommaren. Nu vill jag bara jobba jobba och jobba.

Längtar tills Jim kommer hem, han ska sluta i tid idag. Woohhooo! Vi ska åka till Skärholmen för att byta en skjorta på Gina Tricot (mamma den var för stor). Ska försöka byta till något jag kan ha på mig på lördag =)

Puss Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback