Nöjd

Nu är mitt liv precis så som jag vill att det ska vara. Jims och mitt liv är precis så som VI vill att det ska vara.

Jag älskar mitt jobb, jag kommer inte leta efter några andra jobb - oavsett va folk tycker osv. Folk får gärna tycka att jag är lat som jobbar helger och när det behövs eller att jag lever på Jim. Absolut, fine! Jag trivs jätte bra på mitt jobb och jag tycker det är det roligaste i världen att gå till jobbet. Aldrig att jag känner "nej, jag ska jobba imorgon!". Jag tänker inte byta det till något jag inte vill jobba med. Aldrig! Och arbetsmiljön och arbetskompisarna behöver vi inte ens gå in på - bästa ever! Kan man inte vara glad för andra människor? Kan man inte tycka att det är kul att dom har hittat sitt kall? Avundsjuka kallar jag de hela. Det värsta av allt är jag tar till mig allt som folk säger, tyvär.

En till sak som är så jäkla kul just nu (utöver att jag har mitt drömjobb) är att jag och jim äntligen har ställt oss i fem olika bostadsköer till Mariefred. Så länge som vi har pratat om att vi vill flytta dit och nu har vi fått arslet ur vagnen och sökt lägenheter. Världens mysigaste lilla sommarstad, funkar fortfarande att åka till båda jobben, vänner kan ta sig till och från relativt lätt och dessutom vågar man gå ute när det är mörkt. Håll tummarna nu!


Mina änglar

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh va mysigt! Hahahahahahaha tillåt mig ASGARVA. är det där jag?????????????????????????? Love.

2009-03-18 @ 22:09:26
Postat av: Daniella

hahaha jaaa, jag var tvungen att hitta en ful eftersom du la upp mig och paddan här om dagen :P

2009-03-18 @ 22:32:28
Postat av: jello

Mys!!

2009-03-20 @ 15:23:29
URL: http://angelicacarsfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback