Rolig vecka =)

Nu är det bara roliga grejer kvar den här veckan =) Ikväll ska vi åka och hämta soffan (ändrade planer igen) och köpa med god mat hem och fira oss här hemma. Mysmys! Vi ska även hämta min mobil idag som har blivit lagad för andra gången på någon månad, skit mobil. Jaja pajjar den en gång till så får jag ju en ny, bara hålla tummarna. På torsdag ska jag, jum-jum och stina (hundtränaren) gå ner på stan och träna bland folk. Jum-Jum blir lätt stissig när det är mycket folk i rörelse utomhus. Efter de ska vi gå in på jobbet och hälsa på, ska även köpa min väska + solbrillor (wayfraiers, model större) som jag har lagt undan. Fin fint! Sen är den äntligen fredag, då är de Let´s dance final och middag hos pappa. Sen är det äntligen lördag, den dagen som jag har längtat efter mest. Först jobbar jag till tre. Sen kommer pappa och sanna och hämtar mig så åker vi upp till stockholm. Där ska jag och sanna kolla på High School musical musikalen. Åh va kul de ska bli!!! Jag är så svag för musikaler överhuvudtaget så det här ska bli skit kul. Efter det är det helkväll med mamma. Resturang och drinkar. Jim får äran att hämta mig på kvällen/natten =) Gud vilken rolig vecka de kommer vara, och har varit. Happy!

Nu ska jag försöka ringa Bea igen, hon har stängt av mobilen efter mitt förra meddelande. Seriöst? hmm...

Hörs senare
Daniella
 


Så här glad känner jag mig nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback